А1 насърчава дарителството с лесна и достъпна функционалност в Моят А1

19:01, 02 дек 25 / А1 25 111 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
  • Клиентите могат да изберат кауза и да дарят само с няколко клика от началната страница на платформата.
  • А1 припомня за възможността за даряване през услугите Select навреме за глобалната инициатива „Щедрият вторник“.

С настъпването на празничния сезон и отбелязването на глобалната инициатива „Щедрият вторник“ А1 прави дарителството през Моят А1 още по-удобно. Възможността за дарение през услугите Select вече е видима още на началната страница на приложението чрез специален банер, който позволява на клиентите да подкрепят избрана кауза само с няколко клика.

Функционалността за дарение стартира през септември и оттогава стотици абонати вече даряват регулярно. В духа на „Щедрия вторник“, който отбелязваме днес, А1 отново напомня колко лесно и удобно е дарителството през платформата – без нужда от допълнителни регистрации, банкови преводи или специални приложения.

Всеки клиент може да активира безплатна позиция в услуги Select, чрез която А1 дарява по 5 лева (2,56 евро) месечно за избраната кауза. Потребителите имат възможност да изберат и сами да даряват 5, 10 или 15 лева (2,56 / 5,11 / 7,67 евро) месечно в допълнение към безплатните позиции, с които разполагат. Даренията се начисляват към месечната фактура без ДДС, а клиентите могат по всяко време да променят каузата, сумата или да прекратят участието си.

Клиентите могат да подкрепят инициативите на пет доказани организации: „За доброто“, „WWF България“, „Заедно в час“, „SOS Детски селища България“ и „Четири лапи“. Даренията се обработват от фондация BCause – партньор на кампанията и национален координатор на движението „Щедрият вторник“, която гарантира пълна прозрачност и отчетност.

„Празничните седмици са време, в което ставаме по-отворени към добрите дела. Дарението през Моят А1 превръща това усещане за щедрост в реална подкрепа за значими каузи – днес, по празниците и през цялата година. С тази функционалност даваме на клиентите ни лесен и сигурен начин да помогнат там, където чувстват, че е важно“, споделя Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България.

Елица Баракова, изпълнителен директор и основател на фондация BCause, допълва: „Щедрият вторник се превърна в символ на общностна енергия и човешка грижа. Радваме се, че А1 прави щедростта още по-достъпна и удобна за хиляди хора. Само няколко клика са достатъчни, за да подкрепиш кауза, която ти е на сърце – и това може реално да промени нечий живот.“

Ако банерът не се визуализира, е необходимо приложението да бъде обновено до последната версия. Дарението е достъпно и през уеб версията на платформата – по всяко време и от всяко устройство.

Макар че дарителската активност традиционно се повишава през декември и около „Щедрия вторник“, възможността за дарение през Моят А1 е безсрочна и остава достъпна целогодишно. Така всеки може да подкрепи важна за него кауза, когато реши. Пълната информация за Дарението може да откриете на страницата на a1.bg, a детайли за отбелязването на „Щедрия вторник“ са налични тук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама