Най-ниската цена за участък от третия метролъч е около 58 млн. лева
17:48, 19 юни 15
25
486
Шрифт:
Позиция 1 е с две метростанции: МС 1 при бул. „Гешов“ и бул. „България“ и МС 14 при ул. „Житница“ и бул. „Цар Борис ІІІ“. Позиция 2 е с три метростанции: МС 9 при паметника на Патриарх Евтимий (Попа), МС 9 при Националния дворец на културата (НДК) и МС 11 при Петте кьошета и бул. „Пенчо Славейков“. Позиция 3 е с две метростанции и тунелен участък – МС 6 при Малък градски театър „Зад канала“ и МС 8 при Орлов мост. Позиция 4 е тунелен участък.
Цените на участниците в изграждането са без ДДС, а три от ценовите оферти не са допуснати до отваряне.
Най-много оферти са представени за позиция 4 – цели пет строителни дружества, като най-скъпата е в размер над 234 млн. лева, а един от участниците не е допуснат до отваряне на цени.
Четири са участващите обединения за позиция 1, а най-високата оферта е малко над 71 млн. лева. На един от участниците и при тази позиция е без отворена ценова листа.
За изграждане на позиции 2 и 3 от метролъча участниците са по двама. При позиция 3 единият не е допуснат до показване на цените, което реално означава, че тази оферта може да е по-ниска от представената на обединение „Метро строителство“.
Най-ниската цена за позиция 1 е 47 774 281,88 лева на обединение „Метро – 3- 2014“, което включва акционерните дружества „Монолит София“, „Балканстрой“ и „Балканстрой София“.
"Джи Пи Груп“ ООД, „Станилов“ ЕООД, „Интер Про“ ООД и „БИАС-М“ ЕООД, които сформират дружеството „Метро Билд Център“ са с най-евтиното предложение за позиция 2 в размер на 93 895 33,21 лева, като подизпълнител с 10% е „Старт Инженеринг“ АД.
Близо 75,6 млн. лева е най-ниската ценова оферта, която е за позиция 3, дадена от обединение „Метро строителство“, съставено то фирмите „Трейс Груп Холд“ АД, „Евро Алианс Инженеринг“ АД и „Инжпроект“ ООД.
За тунелния участък турският гигант „Gulermak”предлага да работи най-изгодно по него за около 153 млн. лева.
Добави коментар