КЗП отвори офис на открито по време на „Каварна рок 2015”

20:34, 26 юни 15 25 400 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
„Бих искал да изразя задоволството си от това, че имаме възможността да открием наша приемна в Каварна в периода, в който се провежда „Каварна рок 2015” и в града са привлечени много хора от цялата страна, включително от чужбина. Така информационните ни материали, изготвени на няколко езика, ще могат да достигнат до повече граждани, които да се информират в началото на активния летен сезон за своите права при ползване на услуги в туристически обекти, при пазаруване, при пътуване. На място те ще могат да получат консултация от експерт, а също и при необходимост да подадат жалба.” Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов при официалното откриване на временната приемна на КЗП в Каварна.

„Разкриването на временни приемни на КЗП е част от нашата нова програма през тази година и усилията ни до гражданите да достигне повече информация за техните потребителски права и за реда, по който биха могли да ги отстояват. Потребителите не са достатъчно запознати със своите права, а всеки би трябвало да ги знае.” – посочи заместник-министърът на икономиката Даниела Везиева, която участва в откриването на приемната.

Кметът на Община Каварна Цонко Цонев приветства инициативата и сподели, че се радва, че институция от такъв ранг разкрива приемна в града. Той отправи апел към останалите организации да последват този пример и добави, че взаимодействието с местната власт ще доведе до по-добри резултати в полза на гражданите.

Още в първите минути от започването на работата на офиса на открито на КЗП и в присъствието на официалните лица бяха подадени две жалби и раздадени множество брошури.

Временната приемна на КЗП в Каварна е разположена на площада срещу НЧ „Съгласие”. Тя ще функционира в продължение на седмица с работно време от 10.00 до 12.00 часа и от 14.00 до 16.00 часа.

От началото на сезона КЗП е извършила 480 проверки в туристически обекти, разположени на територията на Северното Черноморие. При тях са съставени 20 акта за нарушения като липса на цени в български лева в менюта в заведения; предоставяне на услуга в обект, който не отговаря на изискванията за определената му категория; отсъствие на регистър на предявените рекламации и др.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама