Широко одобрение за обслужването в НАП - Русе според клиенти
16:38, 28 юни 15
25
458
Шрифт:
В проучването са били заложени 6 въпроса с по 3 отговора, обхващащи, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения. За 88 на сто от отговорилите професионализмът на приходните служители е висок, като само двама са го оценили на средно ниво и още толкова са посочили, че не могат да преценят. Високо са оценени и условията за изчакване, като само в една анкетна карта е изразено недоволство от блокиране на системата за електронно насочване на клиентския поток. Други препоръки са насочени към ускоряване на компютърната обработка на подаваната информация от граждани и фирми. За подобряване на този показател предстои подмяна на електронното оборудване с по-модерна апаратура в цялата система на приходната агенция.
Проучванията на мнението на клиентите за нивото на тяхното обслужване се провеждат регулярно в офиса на НАП в Русе, съобразно изискванията на европейския модел за оценяване на качеството EFQM, прилаган в агенцията. Положителните резултати в сегашната анкета превишават аналозите им в предходната и доказват старанието на русенските приходни служители да оказват максимално съдействие на клиентите си в изпълнението на данъчните и осигурителните им задължения.
Последни новини

Община Сливен оказа пълна подкрепа и съдействие на възрастните хора от частните домове в Ягода и Варна
17:42, 02 юли 25 / Регионални новини
Двойно повече възможности за участниците в националната стажантска инициатива "Оставаме в България"
17:05, 02 юли 25 / А1
„Последен изход: Наследството“ – новата глава от култовата поредица вече е част от Видеотеката на A1 ТВ
11:29, 01 юли 25 / А1
Добави коментар