ЕНЕРГО-ПРО алармира за нови опити за измама от хора, представящи се за служители на дружеството
15:25, 17 дек 15
25
305
Шрифт:
В телефонния център на дружеството е съобщено за неизвестни лица, които са се обадили по телефона на клиент, представили се за служители на електроразпределителната компания и се опитали да убедят хората да платят сметката си за електрическа енергия в брой на адреса. Схемата не се осъществила, защото гражданите уведомили за телефонното обаждане служители на ЕНЕРГО-ПРО и разбрали, че е направен опит да бъдат подведени.
ЕНЕРГО-ПРО напомня, че компанията не изпраща служители по домовете на клиентите си, за да събират дължими суми за консумирана електрическа енергия, и това е в разрез с възприетите практики на дружеството. Всеки клиент може да заплати сметката си за електроенергия в брой само на касите на ЕНЕРГО-ПРО, на Български пощи, Информационно обслужване или EasyPay. След извършване на плащането, то се регистрира в системата и на клиента задължително се издава съответния платежен документ. Допълнителните услуги могат да се заплатят единствено в Центровете за обслужване на клиенти.
Повече информация за начините и местата на плащане можете да бъде получена на интернет страницата на компанията.
От там обръщат внимание, че обаждания, при които неизвестни лица се представят за служители на ЕНЕРГО-ПРО и искат дължимите суми за ток да се платят на адреса, са опит за измама. От там съветват клиентите, изпаднали в подобна ситуация, незабавно да се обадят на денонощния телефон 0700 1 61 61, за да проверят дали служител на компанията се е опитал да се свърже с тях, и да се обърнат към органите на МВР.
Добави коментар