Комисията за защита на потребителите предупреждава за Коледните базари
23:01, 22 дек 15
25
485
Шрифт:
Маргаритов добави, че гражданите трябва да имат същите изисквания към търговците с временни обекти и ако установят проблем да алармират.
Той потвърди, че потребителите имат право на рекламация и на закупени при намаления стоки и посочи, че търговецът е длъжен да ремонтира или замени стоката, или върне парите на клиента си.
Нереалният процент намаление е най-често установяваното от КЗП нарушение при тези кампании. Друг трик на търговците, за който шефът на КЗП предупреди, е да предлагат няколко стоки в комплект, като твърдят, че е по-изгодно да бъдат закупени по този начин, отколкото поотделно.
Той каза, че най-често срещаните случаи на нарушения са при телекомуникационните услуги и техника и при аудио-визуалната и битовата електроника.
Маргаритов напомни, че закупена онлайн стока може да бъде върната в срок от 14 дни, а в търговската мрежа – само при добра търговска практика, каквито все по-често се срещат и у нас.
Вече работят приемни на КЗП в зимните курорти Банско и Пампорово, предстои откриването на такива и в Боровец и Чепеларе. В тях потребителите могат да получат информационните материали за своите права или да подадат сигнал или жалба, за да бъде извършена проверка.
Последни новини

През великденските празници работното време на магазините на А1 ще бъде променено
19:05, 18 апр 25 / А1
Благословени Великденски празници!
08:04, 18 апр 25 / Idealisti
Как да изберете подходяща агенция за дигитален маркетинг за вашия бизнес
06:50, 17 апр 25 / Свят
Добави коментар