Горещият телефон за подаване на жалби ще бъде поставен върху касовите бележки
10:06, 30 дек 15
25
553
Шрифт:
През почивните дни за Коледните празници в КЗП на телефона са регистрирани около 45 обаждания, сред които има сигнали и от Сливен.
„Идеята е горещият телефон да бъде „под ръка” на хората и при възникване на нередности да могат да направят консултация или да подадат сигнал още докато са в магазина”, съобщава Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите.
Клиентите са подавали сигнали преди всичко за консултации относно възможността да върнат подаръци, които не са били харесани, или да научат повече за правата си и реда за предявяване на рекламация за дефектна стока..
Последни новини

"Грешници" – тайнственият свят оживява във Видеотеката на A1 Xplore TV
14:53, 05 юни 25 / А1
Специална селекция смартфони с до 80% отстъпка от А1 през юни
12:39, 04 юни 25 / А1
А1 и Националната асоциация за приемна грижа отличиха зрелостници във „Вечерта на успелите“ – празник, посветен на силата на подкрепата
18:00, 03 юни 25 / А1
Добави коментар