Горещият телефон за подаване на жалби ще бъде поставен върху касовите бележки
10:06, 30 дек 15
25
652
Шрифт:
През почивните дни за Коледните празници в КЗП на телефона са регистрирани около 45 обаждания, сред които има сигнали и от Сливен.
„Идеята е горещият телефон да бъде „под ръка” на хората и при възникване на нередности да могат да направят консултация или да подадат сигнал още докато са в магазина”, съобщава Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите.
Клиентите са подавали сигнали преди всичко за консултации относно възможността да върнат подаръци, които не са били харесани, или да научат повече за правата си и реда за предявяване на рекламация за дефектна стока..
Последни новини
Избрани новини

Боклукът като огледало на управлението: как София стигна до кризата и какво може да научи от Варшава
18:30, 10 окт 25 / Idealisti
Относно: Габриел Борик
07:45, 10 окт 25 / Idealisti
Атлас – Дъблин
08:15, 09 окт 25 / Idealisti
Добави коментар