Нов бюджет и структура на администрацията приема Общинският съвет в Добрич
07:29, 28 яну 16
25
438
Шрифт:
Бюджетът на Общината е 46 612 200 лева, като 26 577 600 лева са приходи за държавни дейности, а размерът на местните приходи е 20 034 600 лева. Проектът за данъчните и неданъчните приходи за 2016 г. не предвижда промени в размерите на данъка върху недвижимите имоти, данъка върху превозните средства, патентния данък, данъка при придобиване на имущество по възмезден начин и местните такси. Програмата за капиталови разходи възлиза на 1 838 074 лева.
Оптимизиране на числеността и структурата на общинската администрация ще разгледа Общинският съвет. Предложението на кмета Йордан Йорданов е общата численост на персонала на общинска администрация да се намали с 5 щатни бройки и от 160 да стане 155 щатни бройки.
Новата структура предвижда към зам.-кмета по устройство на територията да има една дирекции - “Устройство на територията, инфраструктура и околна среда”, с два отдела - „Устройство на територията и строителен контрол” и „Инфраструктура и околна среда”. Към зам.-кмета финанси и управление на собствеността ще има звено „Вътрешен одит”, дирекция „Бюджет и финанси” и дирекция „Местни данъци, такси и управление на собствеността”. Към секретаря ще са дирекция “Административно-правно, информационно и техническо обслужване” с два отдела - “Канцелария и административно обслужване” и “Център за услуги и информация”, както и дирекция „Гражданска регистрация и обслужване на населението”. Към зам.-кмета по икономическо развитие и европейски фондове ще има само една дирекция „Икономическо развитие и европейски фондове”. С една дирекция ще е и зам.-кметът по хуманитарни дейности, която ще е едноименна.
Добави коментар