Общинската администрация в Асеновград с нова структура

11:25, 28 яну 16 25 458 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
На заседание на Общински съвет-Асеновград бе приета новата структура на общинската администрация и общата й численост. Предложението бе внесено от кмета на общината д-р Емил Караиванов с цел подобряване организацията и оптимизиране на работата на администрацията.

"Във връзка с промяната на Изборния кодекс, кметовете на кметства в общината вече са 16 - с трима повече. Кметските наместници са петима до изборите в Бачково, когато след произвеждането им селото ще бъде със статут на кметство. Служителите в кметствата са 15,5, които са увеличени с 1,5 бройки след избирането на кметове в Долнослав, Жълт камък и Патриарх Евтимово", каза Караиванов.

Промяната в структурата предвижда и четирима заместник-кметове. Пред общинските съветници кметът обяви техните делегирани правомощия:

 - Заместник-кмет по строителство, благоустрояване, строителен контрол и екология, ще отговаря за дирекция „Правно нормиране” с отделите „Планиране на инвестиционни дейности, разработка на програми и проекти” и „Правен” и ще контролира дейността на общинското предприятие „Депониране на битови и строителни отпадъци”.

- Заместник-кмет по финансите ще отговаря за дейността на дирекция „Финанси”, включваща отделите „Счетоводство”, „Местни приходи” със секторите „Отчитане на местни приходи” и „Местни данъци” и „Бюджет”, ще контролира дейността на „Пазари и тържища”.

- Заместник-кмет по хуманитарните дейности ще отговаря за дейността на дирекция „Хуманитарни дейности” и ще контролира общинското предприятие „Туризъм”.

Четвъртият Заместник-кмет ще отговаря за дейността на дирекция „Управление на общински активи и транспорт”, включваща отделите „Управление и разпореждане с общинска собственост и нежилищни имоти, надзор, актуване и разпореждане, търговия на открито и контрол” и „Организация на движението, транспорт и контрол” и ще контролира дейността на общинско предприятие „Инспекторат, паркинги и гаражи”.

Секретарят на общината ще продължи да контролира дирекцията „Управление на ресурси и база данни”, включваща отделите „Информационно и материално-техническо обслужване” и „Административно обслужване на населението”.

На пряко подчинение на кмета ще бъдат главният архитект и отдел „Вътрешен одит”. "С промяната в структурата ще бъдат засилени отговорностите на зам.-кметовете, както и контролът в общинската администрация", завърши Караиванов

 

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама