Съобщение от Община Бургас
10:47, 11 фев 16
25
379
Шрифт:
*Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- степен на образование –бакалавър ;
- професионален опит – 4 години;
- ранг – ІІІ младши.
*Допълнителни изисквания:
Да познава:
- Закона за държавния бюджет на Република България за 2016 г.
- Закона за публичните финанси.
Да владее:
- Английски език;
- компютърна грамотност - MS Windows, Word, Excel, Power point, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми;
*Начин за провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю.
*Размер на основна заплата, определена за длъжността, съгласно класификатора на длъжностите в администрацията – в диапазона от 420 лв. до 1400 лв.
*Необходими документи за кандидатстване:
- заявление по образец – Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;
*Място и срок за подаване на документите:
Община Бургас – ул. “Александровска” № 26, деловодство
Краен срок за подаване на документи – до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението.
*Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
Информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел “Кариери”.
*Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.
Димитър Николов
Кмет на Община Бургас
Добави коментар