Глобяват с над 370 хил. лева „Лидл” за заблуждаваща реклама
11:40, 18 фев 16
25
513
Шрифт:
Проучването на Комисията през 2013 г. установи, че рекламната кампания „Най-доброто от България, най-доброто от Европа“има заблуждаващ характер.
В своето решение Съдът изцяло споделя констатациите на Комисията за извършеното нарушение. Според Комисията и Съда връзката между категориятарекламирани продукти и търговските им марки, ведно със словосъчетанието „най-доброто” създава убеждението за най-добро качество от тази категория, предлагано под съответните марки, за които е установено, че по качествените си показатели се доближават до границата на допустимите стойности за годност.Съдът потвърждава, че рекламното послание по начина му на представяне е в състояние да повлияе на икономическото поведение на потребителите и извлича необосновано предимство пред останалите предприятия, които предлагат същата категория продукти.
Последни новини

Какво трябва да се случи, за да станат електрическите автомобили по-предпочитани от тези с ДВГ
17:38, 11 юли 25 / Свят
Най-новите смартчасовници Galaxy Watch8 LTE и Watch8 Classic LTE са налични за предварителна поръчка в A1
17:16, 11 юли 25 / А1
A1 стартира предварителните поръчки на новите Samsung Galaxy Z Fold7, Z Flip7 и Z Flip7 FE
15:33, 10 юли 25 / А1
Добави коментар