28 проекта участваха в конкурса за лого на кампанията "Русе - европейски град на спорта"

15:56, 22 фев 16 / Спорт 25 623 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
28 участници от цялата страна се включиха с проект за графичен знак на програмата „Русе - европейски град на спорта 2016“, съобщава Община Русе. Конкурсът се проведе от 11 януари до 5 февруари при засилен интерес.  

Основните изисквания към кандидатите бяха графичният знак да олицетворява традициите и спортния дух на Русе и да интерпретира ключовите социални послания на спорта, формулирани от Федерацията на Европейските столици и градове на спорта, които са удоволствие от движението, желание за победа, чувство за общност, честна игра и по-добро здраве.

Кандидатите трябваше да представят отговарящи на зададените технически условия авторски проекти,  създадени специално за целите на настоящия конкурс  и  да не повтарят съществуващи знаци, символи и лога.

Предложенията бяха оценени от жури в състав: Иван Григоров – зам.-кмет „Хуманитарни дейности“, д-р Страхил Карапчански – зам.-кмет „Европейско развитие“, Ирена Петрова – Директор Дирекция „Култура и образование“, Веселин Богданов – Директор на ОП „Спортни имоти“, Мариан Савов – Директор на ОП „ Русе арт“, Елена Минкова – Изпълнителен директор на Общинска фондация „Русе-град на свободния дух“, Мария Георгиева – Гл. експерт  „Връзки с обществеността“ в Община Русе, Валентин Георгиев – представител на Дружеството на художниците.

Комисията определи, че в най-голяма степен на посочените условия отговаря  проекта на  Живко Делчев Гинчев, на 55 години от Хасково. Той е възпитаник на Пловдивския университет и се занимава с журналистика и PR. Според регламента на конкурса, Живко Гинчев ще получи награда от 600 лв.  

Своеобразната премиера на избраното лого се състоя на официалната церемония по откриването на кампанията на 19 февруари 2016 г., в зала „Европа“. 

Избраното лого ще бъде публикувано във всички официални документи, свързани с Програмата „Русе-Европейски град на спорта 2016 г.“,  на интернет страницата на инициативата, на интернет страниците на всички партньори и в профилите в социалните мрежи. То ще бъде разпространено сред спортни клубове и ангажирани с изпълнението на Програмата институции, организации и лица,  ще бъде поставено на грамоти, награди, плакети и ще бъде неотменна част от визуалната идентичност на всички събития, случващи се в рамките на „Русе – Европейски град на спорта 2016“. 

Графичният знак  ще се използва и публикува, заедно с логата на Община Русе, Общинска фондация „Русе – град на свободния дух“, Федерацията на Европейските столици и градове на спорта и кампанията „София – Европейска столица на спорта 2018“

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама