КЗК глоби “Лидл” с 1.8 млн. лв.
17:11, 26 апр 16
25
474
Шрифт:
Комисията е установила проблем в рекламната кампания с мотото “Спечели 366 дни безплатно пазаруване в Lidl”. Според КЗК тя е с подвеждащи и непълни условия, а от страна на организатора на кампанията се демонстрира непоследователност в поведението, що се касае до обявяване на основни параметри на предложението като срок на кампанията, механизъм на участие в нея и други.
“Съгласно представените Общи условия на кампанията, същата се провежда на два етапа, като при всеки един от тях има съществени разлики по отношение механизъм на участие (с или без покупка) и видове награди, които се дават при печалба. Предвид обстоятелството, че посланието “Спечели 366 дни безплатно пазаруване” е комуникирано през целия период на кампанията и във всички рекламни материали, то същото може да се определи като невярно и заблуждаващо потребителите, тъй като внушението, което се прави от него, е за възможността да бъде спечелена голямата награда по време на цялата кампания, докато в действителност същата може да бъде спечелена само във втория етап на кампанията. Липсата на съществено условие във всички материали, комуникиращи кампанията, относно механизма за включване в същата е от естеството за доведе до объркване от страна на потребителя и оттам до невъзможност да направи обоснован търговски избор”, пишат в своето становище от комисията.
От компанията все още не са отговорили на обвиненията, но може да се очаква, че ще обжалват глобата.
Последни новини

Посрещнете лятото с нов смартчасовник на Apple с до 200 лв. отстъпка от А1
13:06, 06 юни 25 / А1
"Грешници" – тайнственият свят оживява във Видеотеката на A1 Xplore TV
14:53, 05 юни 25 / А1
Специална селекция смартфони с до 80% отстъпка от А1 през юни
12:39, 04 юни 25 / А1
Добави коментар