НАП- Русе: Търговци мамят с грешни телефони за контакт с приходната агенция
13:14, 18 май 16
25
520
Шрифт:
Съгласно чл. 38 т. 1, ал. 2 от Наредба Н-18 от 2006 г. за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез фискални устройства, е задължително в стационарен търговски обект на видно за клиента място до Фискалното устройство да бъде поставено съобщение, уведомяващо клиента за неговото задължение да съхранява касовата бележка до напускане на търговския обект, и телефон за контакти с НАП по местонахождение на търговския обект, съобщават още от НАП- Русе.
В почти всички търговски обекти в региона има такова съобщение, но посочените атрибути в него не са актуални, понеже съдържат информация за телефоните на русенския офис от 2006 г., когато е влязла в сила наредбата, а от 2010 г. той е на нов адрес и с нови телефонни номера.
Задължение на собствениците на касови апарати е да актуализират тази информация, но някои умишлено го пренебрегват, въпреки честите напомняния от приходната администрация.
За да се изпълнят нормативните изисквания и за да се предостави на клиентите реална възможност да подават сигнали, приходните служители започват активни действия за актуализиране на задължителните съобщения до касовите апарати.
По време на проверките си в търговските обекти те ще изискват в тях да бъде отразена следната информация „Уважаеми клиенти, Ваше задължение е да изисквате и съхранявате касовата бележка до напускане на търговския обект. Използвайте следните телефони за връзка с НАП:
- за сигнали - 0700 – 18 – 700
Национален информационен център
/на цената на 1 градски разговор/
- за контакти с офиса в Русе - 082 / 825 – 826“.
За кампанията ще съдействат и русенските членове на Българската асоциация на дистрибуторите на фискални устройства и други фирми за сервизно поддържане на касови апарати.
Добави коментар