„Телефонът на тайния клиент“ е отлична опция за всеки предприемач
15:52, 29 юли 16
25
541
Шрифт:
Сред различните похвати, които помагат на бизнес предприемачите да постигнат по-бързо и ефективно икономическо развитие на своите компании, особено място заема и маркетинговата стратегия. Без ефективни методи, според които да се развива една компания, едва ли тя може да има подобаващи финансови резултати, както и популярност сред потребителите.
Но дейността на маркетинговите специалисти се приема, като прекалено „суха материя“ от голяма част от предприемачите. За да се установи реалното състояние на определена фирма е необходимо тя да бъде проучена „в движение“, докато тече работният процес.
Това налага и наемането на специалисти, наречени „тайни клиенти“, които могат да анализират уменията и знанията на персонала, както и да направят подобаващи оценки на цялостното състояние на фирмата или търговския обект.
Нерядко, оценките на тайните клиенти са продиктувани от чисто субективни виждания, което пречи и на по-цялостното проучване на съответната компания. Така се стига до създаването на доста по-обширен проект, който се нарича „Телефон на тайния клиент“ и има своето значимо място, в съвременните икономически и бизнес отношения в държавите.
Всъщност, проектът не е създаден, за да разграничава отделните фирми, съобразно качеството на техните услуги или продукти. Той е безпристрастно позитивен, като показва наистина надеждните търговски дейности, които са практикувани от съответните компании.
Мястото, което заема проектът „Телефон на тайния клиент“ се подчертава от последните проучвания, според които над 80 % от фирмите са по-склонни да се доверят на изследване, което е проведено в интернет пространството. Проектът заимства методи, характерни както за кол центровете, така и за специализираните маркетингови агенции, боравещи с данни от глобалната мрежа.
Добави коментар