С 16% ръст на нетните продажби се похвали русенско предприятие

13:02, 30 авг 16 25 410 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
16% ръст на продажбите реализира Оргахим спрямо миналата година. За първи път през последните 3 години компанията отчита осезаем ръст на традиционно силната за компанията категория на тонираните бои, който възлиза на 14% спрямо същия период през миналата година. Това до голяма степен се дължи и на лансирането на нов бранд, категорични са от фирмата.

Данните от тониращите системи на компанията в цялата страна показват, че най-търсените нюанси продължават да са в бледо-жълтата гама. След стартиралата за първи път в България инициатива „Цвят на Годината“ се наблюдава значителен интерес към Нептун, обявен и от Асоциацията на Интериорните Дизайнери в България за цвят на 2016 г.

По данни на търговците от края на 2015-та година, Леко продължава да бъде най-предпочитаният бранд за интериорни решения. Тази позиция се затвърждава и от близо 17% ръст на продуктите за стени и тавани под тази марка спрямо първото полугодие на предходната година.

Най-високи ръстове компанията бележи в строителното си направление с бранда Deko Professional – 54% спрямо същия период за 2015-та. Това е резултат от повишаването полагане на топлоизолационни системи от този бранд, както и от новите направления в строителното портфолио, като подовите покрития и хидроизолациите, категорични са от компанията.

Според Момчил Бояджиев, търговски директор на фирмата, добрите резултати на компанията се дължат както на новите продукти и инициативи, така и на усилията, която компанията инвестира в отношенията си с партньори и дистрибутори.

Дружеството има над 110 годишна история в производството на специализирани химикали и покрития, с модерни инсталации и значителни ресурси, използвани за разработването на нови продукти. Компанията има над 2000 продукта, около 600 служители, 5 фирмени магазина, 9 дистрибутора и партньори в цялата страна, отчетоха оттам.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама