С 16% ръст на нетните продажби се похвали русенско предприятие
13:02, 30 авг 16
25
536
Шрифт:
Данните от тониращите системи на компанията в цялата страна показват, че най-търсените нюанси продължават да са в бледо-жълтата гама. След стартиралата за първи път в България инициатива „Цвят на Годината“ се наблюдава значителен интерес към Нептун, обявен и от Асоциацията на Интериорните Дизайнери в България за цвят на 2016 г.
По данни на търговците от края на 2015-та година, Леко продължава да бъде най-предпочитаният бранд за интериорни решения. Тази позиция се затвърждава и от близо 17% ръст на продуктите за стени и тавани под тази марка спрямо първото полугодие на предходната година.
Най-високи ръстове компанията бележи в строителното си направление с бранда Deko Professional – 54% спрямо същия период за 2015-та. Това е резултат от повишаването полагане на топлоизолационни системи от този бранд, както и от новите направления в строителното портфолио, като подовите покрития и хидроизолациите, категорични са от компанията.
Според Момчил Бояджиев, търговски директор на фирмата, добрите резултати на компанията се дължат както на новите продукти и инициативи, така и на усилията, която компанията инвестира в отношенията си с партньори и дистрибутори.
Дружеството има над 110 годишна история в производството на специализирани химикали и покрития, с модерни инсталации и значителни ресурси, използвани за разработването на нови продукти. Компанията има над 2000 продукта, около 600 служители, 5 фирмени магазина, 9 дистрибутора и партньори в цялата страна, отчетоха оттам.
Последни новини

Поредицата "Прислужницата" на Фрида Макфадън: Защо целият свят е обсебен от тези психотрилъри?
19:40, 15 авг 25 / Свят
На 12 август Сливен ще отбележи Международния ден на младежта
09:14, 11 авг 25 / Регионални новини
Логиката на "Kонтролния прът"
17:45, 10 авг 25 / Idealisti
Добави коментар