Приемат заявления за работа като сътрудник "Социални дейности"
12:56, 14 сеп 16
25
738
Шрифт:
Кандидатите трябва да отговарят отговорят на следните критерии: Лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст или на професионална пенсия за ранно пенсиониране; Образование и квалификация – бакалавър, магистър - Специалност: социални дейности, социален мениджмънт, социална педагогика, психология или други подобни специалности в сферата на социалните дейности; лица с подходящи личностни, делови и професионални качества; лица, физически и психически здрави.
Желаещите да работят като сътрудник „Социални дейности” подават следните документи в Център за административно-информационно обслужване на Община Сливен до 21 септември 2016 г: Заявление по образец - документ за самоличност (копие); автобиография; дипломи за завършено образование; копие на сертификат/и за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти (или декларация - свободен текст, с описание на завършен обучителен курс); пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - ако не се подава лично; декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни – по образец.
При започване на работа е необходимо медицинско свидетелство и свидетелство за съдимост.
Процедурата за класиране на сътрудник „Социални дейности” по настоящия проект се провежда за всички лица, подали документи в Община Сливен от Комисия за оценка и подбор. Подборът ще се извършва на два етапа: 1 етап – по документи и 2 етап – интервю. С одобреният кандидат за сътрудник „Социални дейности” Община Сливен ще сключи трудов договор за период от 14 месеца.
Проектът е финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Добави коментар