Приемат заявления от потребителите и кандидатите за лични асистенти
11:14, 16 сеп 16
25
349
Шрифт:
Община Сливен е бенефициент по договор „Подкрепа и разширяване на дейността за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда на Звено за социални услуги „Домашен помощник” към Домашен Социален патронаж - Сливен”. Проектът се финансира от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г. Продължителността му на изпълнение е до 31 октомври 2017г. и обхваща всички населени места на територията на Община Сливен.
Общата цел на проекта е да се подобри качеството на живот и достъпа до услуги за социално включване на хора с увреждания и хора над 65 години с ограничения или в невъзможност за самообслужване в община Сливен, в отговор на комплексните им потребности, включително и здравни, за преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността.
Всеки кандидат за потребител на социалната услуга „Личен асистент” следва да представи следния комплект от документи - Заявление за кандидатстване за потребител на услугата /по образец/; Приложение №1А- Информация за кандидат- потребителя; Декларация за съгласие за предоставяне на лични данни/по образец/; Копие от документ за самоличност /за справка /, за дете – удостоверение за раждане /копие /; Документ за самоличност на законния представител-родител, настойник, попечител /копие /; Експертно решение на ТЕЛК / НЕЛК /копие /; Медицински протокол на ЛКК /копие /; Други медицински документи- епикриза и др. /копие /; Удостоверение за настойничество / попечителство//копие /; Други документи по преценка на кандидата, имащи отношение към предоставяне на услугата.
На всички кандидат-потребители ще бъде изготвена социална оценка на индивидуалните потребности. Въз основа на получения брой точки от оценката, комисия, назначена със заповед на кмета на Община Сливен, ще изготви списък с класираните кандидат-потребители в низходящ ред, който ще бъде изнесен на информационното табло в центъра за административно обслужване на Община Сливен.
На потребителите на услугата „Личен асистент” ще бъде осигурен достъп до интегрирани почасови услуги за социално включване в общността или в домашна среда.
За лични асистенти могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, отговарящи на изискванията - Безработни лица; Лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст.
Всеки кандидат за личен асистент следва да представи следния комплект от документи - Заявление за кандидатстване за личен асистент /по образец/; Декларация за съгласие за предоставяне на лични данни/по образец/; Копие от документ за самоличност /за справка /; Автобиография; Документи за придобита образователна степен и съотносима за длъжността „Личен асистент” квалификация; Копие от удостоверение за преминато обучение за предоставяне на социални услуги по други програми или по друг ред.
Документите за кандидатстване се приемат в Центъра за административно обслужване на граждани в Община Сливен до 29.09.2016г. вкл.
Подбора на кандидатите за лични асистенти ще бъде извършен на два етапа - по документи и събеседване с одобрените на първия етап кандидати
Класирането на кандидатите за лични асистенти се извършва от комисия след провеждане на събеседване. Ще бъде изготвен списък с оценените кандидати, който ще бъде изнесен на информационното табло в центъра за административно обслужване на Община Сливен.
Добави коментар