Хиляди се жалват в КЗП от нелоялни практики на мобилните оператори
11:00, 26 сеп 16
25
383
Шрифт:
Голям процент от сигналите в комисията са свързани с рекламации на дефектни устройства – има случаи, в които операторите не уважават гаранцията.
Маргаритов посочи, че има сигнали за подвеждане при сключване на договор (напр. обещание за 4G свързаност, което чак след подписването се оказва обвързано с по-дълъг срок), като това се случва и поради грешки на работещите в търговските обекти. Шефът на КЗП подчерта, че при оспорване на сметка, абонатът не е длъжен да я плати, докато тече проверката.
Към момента един от големите успехи е, че с МТел и „Виваком” е постигнато споразумение при предсрочно прекратяване на договора да се плащат максимум 3 месечни вноски. Все още обаче няма такава договореност с „Теленор”.
Добави коментар