Хиляди се жалват в КЗП от нелоялни практики на мобилните оператори
11:00, 26 сеп 16
25
451
Шрифт:
Голям процент от сигналите в комисията са свързани с рекламации на дефектни устройства – има случаи, в които операторите не уважават гаранцията.
Маргаритов посочи, че има сигнали за подвеждане при сключване на договор (напр. обещание за 4G свързаност, което чак след подписването се оказва обвързано с по-дълъг срок), като това се случва и поради грешки на работещите в търговските обекти. Шефът на КЗП подчерта, че при оспорване на сметка, абонатът не е длъжен да я плати, докато тече проверката.
Към момента един от големите успехи е, че с МТел и „Виваком” е постигнато споразумение при предсрочно прекратяване на договора да се плащат максимум 3 месечни вноски. Все още обаче няма такава договореност с „Теленор”.
Последни новини

Вземете Huawei Watch 5 с до 300 лв. отстъпка от А1 и Extra SIM без такса за първите 6 месеца
15:22, 04 юли 25 / А1
Връщане в училище: как търговците се подготвят за един от най-силните сезони в годината
17:20, 03 юли 25 / Свят
Лятна селекция 5G смартфони с 0% лихва на лизинг от А1
13:14, 03 юли 25 / А1
Добави коментар