СЕМ към медиите: Не използвайте развлекателни предавания за агитация
22:34, 29 сеп 16
25
931
Шрифт:
На всички кандидати трябва да се гарантират равни условия по време на кампанията, припомня регулаторът в съобщение до медиите.
От регулаторът обясняват, че според европейските практики и стандарти развлекателните жанрове не се използват в полза на когото и да било кандидат.
"Съгласно практиките в Европа по този въпрос подобен подход е възможност за политическо внушение, особено ако "героят" буди симпатии в аудиторията. Така публиката е затруднена да разграничи дали става дума за политическа агитация, политическо позициониране или за обосновано драматургично участие", пише в съобщението на СЕМ.
Последни новини

A1 въвежда еврото без ценови трикове и надценки
13:59, 02 юни 25 / А1
Празнично кино за малки и големи във Видеотеката на A1 Xplore TV
12:56, 30 май 25 / А1
IBM уволни 8000, за да назначи пак толкова заради...
10:15, 28 май 25 / Idealisti
Добави коментар