СЕМ към медиите: Не използвайте развлекателни предавания за агитация
22:34, 29 сеп 16
25
955
Шрифт:
На всички кандидати трябва да се гарантират равни условия по време на кампанията, припомня регулаторът в съобщение до медиите.
От регулаторът обясняват, че според европейските практики и стандарти развлекателните жанрове не се използват в полза на когото и да било кандидат.
"Съгласно практиките в Европа по този въпрос подобен подход е възможност за политическо внушение, особено ако "героят" буди симпатии в аудиторията. Така публиката е затруднена да разграничи дали става дума за политическа агитация, политическо позициониране или за обосновано драматургично участие", пише в съобщението на СЕМ.
Последни новини

Уимбълдън, където традицията среща модернизма и технологиите
17:02, 27 юни 25 / Свят
А1 е любимата марка на българските потребители в категория "Телекомуникации" за седма поредна година
14:26, 26 юни 25 / А1
Може ли Биткойнът да замести долара
06:30, 25 юни 25 / Idealisti
Колективната дилема на Великобритания
06:35, 24 юни 25 / IdealistiИзбрани новини

Целта оправда средствата
06:35, 30 юни 25 / Idealisti
От легенда до сянка, в клетката на собствената си слава
07:05, 29 юни 25 / Idealisti
Фалшиви гласове, истински проблем: Музикалната индустрия срещу изкуствения интелект
08:00, 28 юни 25 / Idealisti
Добави коментар