България откри информационно-туристически център в Токио
11:15, 20 окт 16
25
421
Шрифт:
Разноските по центъра ще се поемат от Бизнес асоциацията Япония и Югоизточна Европа. Българското министерство ще предоставя актуални рекламни материали. В центъра посетителите ще получават и актуална информация за възможностите за туризъм.
"България е известна сред азиатските туристи с розовото си масло и киселото мляко, но тук те могат да открият много други атрактивни форми на туризъм", коментира още Ангелкова.
Япония е в топ 50 на генериращите пазари за българския туризъм и заема 41 позиция за периода януари-август 2016 г. с над 9 хил. туристи, което е с 16.5 % увеличение спрямо същия период на 2015 г. Според националната статистика, през 2015 г. страната ни е посетена от общо 12 362 японски граждани
Последни новини

Смартфони за всеки вкус на лизинг с 0% лихва от А1 през март
17:49, 14 мар 25 / А1
Специална селекция дамски смартчасовници с до 300 лв. отстъпка от А1 през март
15:05, 13 мар 25 / А1
Най-доброто от „Оскарите“ и световното кино – сега в A1 Видеотека
12:45, 12 мар 25 / А1
Добави коментар