Учредиха Клуб „Маркетинг“ в ПУ „Паисий Хилендарски“
17:50, 19 ное 16
25
656
Шрифт:
Националната научно-практическа маркетингова конференция бе под названието „Филип Котлър и маркетингът – традиции, превъплъщения, визии“, а поводът за провеждането й бе 85-годишнината на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг, който и на тази преклонна възраст остава автор на най-вдъхновяващите трудове с практическо приложение. Преди него учените представят анатомията на пазара. Котлър изгражда физиологията, подчерта в пленарния си доклад председателят на организационния комитет на конференцията и неин основен инициатор доц. д-р Велин Станев.
Той представи професионалния път на Филип Котлър, преплетен изцяло с развитието и възхода на маркетинга, особено предвид факта, че трудът му „Управление на маркетинга“ е основно учебно помагало почти 50 години в цял свят, както и база за формиране на учебната дисциплина по маркетинг.
Общо 22 доклада бяха представени в рамките на форума, като организаторите отчетоха силно присъствие на възпитаници на Пловдивската алма матер и УНСС. Материалите бяха посветени на потребителското поведение, интегрираните маркетингови комуникации, маркетинговия мениджмънт, новите маркетингови измерения. Сред представените теми бяха: „Политическият брандинг и услугата да бъдеш управляван“ на докторанта Любомир Стойчев и доц. д-р Теофана Димитрова от ФИСН. Стойчев се включи и с доклада си „Концептуален модел за управление на връзките с обществеността“.
Добави коментар