Русенско училище създава нова образователна игра
07:41, 28 ное 16
25
559
Шрифт:
Главният герой Мравката е турист, който пълзи по дървета, символизиращи различни държави. Пътешествието започва от корените, където Мравката опознава произхода и миналото на държавите, продължава по стеблото и достига до клоните, които са днешната реалност и днешните празници на народите.
При изкачването на всяко дърво Мравката ще получи знаменце (национален флаг). Целта е да се съберат всички знамена, символизиращи знанията за шест държави, съобщават още от училище „Леонардо да Винчи“.
Основната идея е децата да получат мултикултурни познания още в ранна детска възраст, да възприемат многообразието на света около себе си и да израстват като толерантни, креативни и мотивирани за развитие европейски граждани.
Мултикултурните познания са акцент в образователната концепция на частното училище „Леонардо да Винчи“, където учат деца от смесени бракове, деца от български семейства, живеещи в чужбина, които през лятото посещават училището и се възпитават на любов към своя произход и традиции.
Много често училището е партньор в международни проекти, които улесняват междукултурната комуникация и обмена на педагогически опит.
Играта „Пътешествието на Мравката” е част от проекта „TREE - Traditions, Reality, Education, Entertainment”, осъществяван от Частна детска градина „Леонардо да Винчи” по програма „ЕРАЗЪМ+“. Координатор на проекта е русенското училище, а партньорите са от Румъния, Полша, Литва, Унгария и Турция.
Гости от всички държави участници ще се съберат в Русе на 28 и 29 ноември, за да наблюдават работата в детската градина и да представят куклата символ на новата игра, която ще бъде създадена колективно от всички партньори.
Последни новини

Посрещнете лятото с нов смартчасовник на Apple с до 200 лв. отстъпка от А1
13:06, 06 юни 25 / А1
"Грешници" – тайнственият свят оживява във Видеотеката на A1 Xplore TV
14:53, 05 юни 25 / А1
Специална селекция смартфони с до 80% отстъпка от А1 през юни
12:39, 04 юни 25 / А1
Добави коментар