Бургазлии могат да сигнализират за проблеми при санирането на блоковете

15:58, 21 фев 17 25 436 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Осигуряват възможност на хората, чиито блокове се санират по Националната програма за енергийна ефективност, да подават сигнали по всяко време на денонощието, съобщиха от Община Бургас. Гражданите могат да я използват, ако възникнат проблеми по време на строителните дейности или имат съмнение в качеството на ремонта.

По входовете на всеки блок, който е в процес на саниране, вече има информационни брошури с телефони и имейл, чрез които всеки може да се свърже с експерти на Общината или представител на инвеститорския контрол. Предвиден е денонощен горещ телефон, на който гражданите могат да оставят съобщение и телефони за обратна връзка. 

Всеки сигнал, който постъпва в администрацията, се проверява от строителните експерти.

Гаранционният срок на извършените подобрения е 5 години и ако през това време възникнат проблеми, които не са вследствие на умишлена интервенция, се отстраняват от фирмите изпълнители за тяхна сметка.

Всеки гражданин може в рамките на работния ден да подаде сигнал на стационарните телефони на Община Бургас:  056/907 294 и 056/ 907 274.

Сигнал може да бъде подаван денонощно чрез гласова поща на горещ телефон 0887 870 020.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама