„Продължаваме напред с диалог. Вече втора година имаме най-успешния туристически сезон. За първите осем месеца на тази година общият брой на чуждестранните туристи, който са посетили България, е над 6 500 000. Международното признание, което получаваме е на достатъчно високо ниво. Имаме подкрепата и на Световната организация по туризъм към ООН.“ Така министърът на туризма Николина Ангелкова отговори на журналистически въпроси по повод позицията на Управителния съвет на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА). По думите й данните от постигнатото в сектора ясно показват, че Министерство на туризма работи активно в правилната посока.
„ В Националния туристически регистър има регистрирани над 300 сдружения, три са регистрираните организации, свързани с туроператорска и турагентска дейност, а регистрираните туроператори и турагенти са над 3000“, допълни министърът и обясни, че в АБТТА членуват - 80 - 90, така е и в Българската асоциация на туристическите агенции (БАТА) и в Националното сдружение „Туризъм“. „Това, че изразяват определено несъгласие с политиките, които води министерството, е тяхно право“, заяви още Ангелкова.
„Използваме данни за туристите на НСИ и БНБ. Ние сме министерство, работим с официални данни“, обясни Ангелкова по повод на твърденията, че има несъответствие в оповестения и реалния брой туристи, посетили България.
Министерство на туризма ще обяви обществена поръчка за обновяването на официалния туристически портал на България. „Ще надградим сайта с нови езикови версии, включително ще се работи за свързването му със социалните мрежи“, съобщи Ангелкова и припомни, че още миналата година стартира мобилното приложение iLoveBulgaria, което активно се ползва от туристите.
За да популяризира България и да я превърне в още по-атрактивна дестинация за четири сезона Министерство на туризма предвижда и засилване на рекламното присъствие на държавата на целевите пазари, от които идват най-много туристи. „Надяваме се в началото на следващата година да имаме възможност България да бъде рекламирана чрез всички видове медии на 30 от целевите ни пазари“, обясни Ангелкова.
Ангелкова: Продължаваме напред с диалог, бележим рекордни резултати в туризма
14:49, 09 окт 17 / Политика
25
465
Шрифт:
Добави коментар