Специална симулация на шофиране в нетрезво състояние даде началото на десетото юбилейно издание на кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ - част от програмата на Автомобилен салон София 2017. Мотото на кампанията тази година е „Пиеш или караш”, като целта е да се намали броя на катастрофите и най-вече - на загиналите на пътя (близо 500 човека са загубили живота си при катастрофи от началото на годината, по данни на КАТ). Лице на кампанията е бившият рали-пилот Петър Гьошев.
За да бъдат нагледно демонстрирани опасностите от шофиране след употреба на алкохол, организаторите на кампанията ще дадат възможност на всеки посетител на Автосалон София 2017 да участва в уникален тест. Той ще се проведе през последните 2 дни от изложението – 21 и 22 октомври, в специално обособена за целта зона. Зад волана на автомобила ще бъдат рали-инструктори, а возещите се ще носят „алкохолни“ очила, които симулират възприятия и поведение след консумация на алкохол.
Добави коментар