На [email protected] получихме писмо от наш читател, ползващ услугите на Vivacom. По неволя той е изпаднал в често срещаната ситуация на клиент, подписал договор за услуга (в случая - домашен интернет), която редовно заплаща, но често не получава.
След поредица прекъсвания на сигнала, включително в празничните дни, читателят ни е получил абсурден съвет от оператора на доставчика. След сигнализиране за липсата на платената услуга и невъзможността екип техници да отстранят проблема, поради четирите неработни дни по Коледа, остроумният оператор съветва клиента си да предвиди и други алтернативи за инернет снабдяване занапред.
Читателят ни се пита: Дали това е официалната позиция, вътрешна инструкция на доставчика или опит за неуспешен хумор на негов служител? Ако трябва да има бекъп вариант за интернет, то защо изобщо да разчита на услугите на Vivacom? Почивните дни важат ли и ако ти спре сигналът на стационарния или мобилен телефон?
Очакваме вашите сигнали за нередности или снимки на email: [email protected]
Добави коментар