Потребителите могат за изпаднат в неприятната ситуация да се изправят пред допълнителни разходи при издължаването по кредити, ако при тегленето им не са успели да вникнат достатъчно добре в съдържанието на документите, които подписват. За това предупреди председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.
„Ако нещо не е ясно, е добре хората да ползват експерти за консултация. Те са професионалисти и могат да насочат вниманието на потребителя върху онези притеснителни моменти в договора и всички съпътстващи го документи, които биха били неразбираеми. Възможно е консултацията да доведе до допълнителен разход, но той да се окаже много по-малък от този, който би следвало да се направи, ако потребителят не е разбрал и е подписал нещо, в резултат на което се е задължил”, коментира Маргаритов.
Председателят на КЗП изрази мнение, че настъпващите промени в онлайн търговията, включително и в процеса на нейното естествено развитие в конкуренция с конвенционалната, са в полза на потребителите.
„Потребителите осъзнаха, че онлайн търгуването може да им помогне, да им даде по-изгоден начин да пазаруват, да общуват, да сравняват, да търсят това, което им е необходимо и по този начин да бъдат доволни всички страни”, допълни Маргаритов.
Добави коментар