През 2017-а на спешния телефон са получени над 4 млн. обаждания. Само половината са реални сигнали. Основните обаждания са за помощ от полицията и Бърза помощ. Статистиката отчита 14% намаление на злоумишлените позвънявания. Това сочи статистиката на спешния телефон 112.
200% ръст на сигнали за телефонни измами отчитат само за година в Монтана, а в Перник е 75%.
“Техниката, която беше инсталирана преди 10 години вече е остаряла и се нуждае от подновяване”, каза директорът на телефон 112 Цветомир Цеков. Той припомни, че сега ще се изготвя стратегия за обновяването.
До края на март у нас трябва са е въведена и услугата eCall-възможността автомобили сами да изпращат сигнали при инциденти.
За хора с увредено зрение и слух също е разработва възможност да подават сигнали.
Добави коментар