В най-високотехнологичния спорт на планета F1, спортните и техническите правила се побират в няколко много дебели тома. Част от тях касаят броя разрешени за използване двигатели, които всеки пилот има право да използва през сезона.
Много от отборите съзнателно избират стартове, на които не са в най-добрата си форма и точно в тези състезания сменят всичко по двигателите си, понасят наказания с преместване назад на старта, но постигат предимство на пистите, които отговарят на силните им страни.
Точно това направи отборът на "Ред Бул" за предстоящото състезание за Голямата награда на Германия този уикенд.
Даниел Рикардо е с нов мотор/генератор, хибридна батерия и контролна електроника.
При това положение той ще стартира от последната 20-та позиция в неделя, но ще има нов двигател за следващия старт в Унгария, където се очаква "Ред Бул" да доминира.
Добави коментар