Кошмарна нощ за десетки българи, клиенти на нискотарифната авиокомпания „Уизеър“.
Те прекараха нощта на лондонското летище "Лутън" във Великобритания в очакване полетът им до София да бъде изпълнен, но за техен кошмар ще се приберат чак в понеделник и вторник, съобщи bTV.
Самолетът е трябвало да излети в 21:40 часа вчера. Първоначалната информация била за закъснение на полета. В крайна сметка обаче полетът е отменен. Едва след като са стояли на летището в продължение на почти 20 часа, сее поставил въпроса за хотел, който да бъде поет от авиокомпанията.
Правата на пътниците в такива ситуации са следните:
-Когато полетът им е отменен или е закъснял с повече от четири часа пътниците имат право да им бъдат покрити разходите за непредвидения престой
-Полага им се и парична компенсация - съответно 250 – 400 – 600 евро в зависимост на какво разстояние е пътуването
- Авиокомпанията е длъжна да покрие разходите за храна, напитки, за хотел и транспорта от и до хотела
В случай че това не се случи, пътниците трябва да запазят всяка една касова бележка от направените разходи, за да могат след това да си поискат парите от авиокомпанията.
Добави коментар