Датският производител на детски играчки и конструктори „Lego" планира да разшири присъствието си на китайския пазар, съобщи нейният главен изпълнителен директор Нилс Кристиансен.
За тази цел компанията ще отвори два собствени магазина през следващите месеци – в Пекин и Шанхай.
Лиценз за продажбата на продукти с марката в Китай имат 36 магазина. До края на годината компанията ще разполага с 60 магазина в 15 града.
„Lego" и интернет гиганта „Tencent" обявиха, че ще си партнират в създаването на видеоканал и компютърна игра.
По-голямото внимание на компанията върху китайския пазар е резултат от двуцифрения ръст, който фирмата поддържа през цялото първо шестмесечие на 2018 г., за разлика от Западна Европа и Северна Европа, където продажбите ѝ бележат спад.
Добави коментар