На специално събитие в София, днес ГАРБ представя резултатите от последните изследвания в областта на външната реклама и новия си проект - THE OUT-OF-HOME MEASUREMENT IN-HOUSE GARB.
Изследването на ГАРБ е първото по рода си след години, в които рекламодателите нямаха реална оценка на вложенията си в този рекламен канал.
Медийните показатели, с които ще разполага пазара, са съпоставими и съизмерими с метриките, които се предоставят за всички останали рекламни канали – телевизия и електронни медии.
От ГАРБ заявяват, че разполагането с точни и надеждни измерители за аудиторията и локациите, както и съвместяването на тези данни с рекламен мониторинг, реално дава възможност на клиентите да знаят и анализират ефективността на рекламната си кампания.
Обект на измерване ще са така познатите формати – билборд, мегаборд, сити-лайт и калкани. Стартът на проекта е за територията на град София и обхваща близо 90% от пазара на външна реклама.
Добави коментар