КЗП: Никой не може да ви задължи да позлвате чадър и шезлонг на плажа

12:00, 10 юли 19 25 1310 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

''По никакъв начин никой не може да ви задължи да ползвате т. нар. комплект ''чадър и шезлонги''. В изминалите години сме глобявали за такива случаи, и сега ще го направим'', категоричен е председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов, който коментира по bTV информацията за условията при отдаване на чадъри и шезлонги по Черноморието.   

Отхвърлиха ветото на президент върху Закона за Черноморското крайбрежие

Маргаритов съобщи, че в момента контролният орган приключва работа по такъв казус на плажа в Черноморец, като предстои да бъде наложена санкция.

''Установихме, че е посочена единичната цена на чадъра и на шезлонга, но на първа линия трябва да ползвате комплект. Т.е. тук вече има задължително условие вие да си вземете чадър с два шезлонга'', обясни Маргаритов.

''Не може да бъдете принуждавани да си купите нещо, което е извън вашите потребности. Може да поискате само чадър или само шезлонг'', допълни той.  

''Въпреки че се наблюдават сериозни разлики в цените на тези услуги на отделните плажове и на фона на това, че вече има стотици хиляди хора на морето, към момента от началото на сезона при нас са постъпили не повече от 10-15 жалби относно качеството на туристическия сезон'', съобщи председателят на КЗП.

Според него това означава, че хората трябва да бъдат по-бдителни и да реагират при проблем. ''Ние откликваме на момента, защото нашите екипи са и на място. Хората могат да ни намерят и на денонощния телефон 0700 111 22, и чрез сайта ни в Интернет'', добави Маргаритов.   

През месец юли Комисията за защита на потребителите е извършила над 500 проверки в туристически обекти по Черноморието, като са съставени около 40 акта за установени нарушения. Данните са съпоставими с тези от предходни периоди, сочи статистиката на КЗП. 

 

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама