‘‘Време е младите, независими и активни хора да поемем нещата в свои ръце. Аз съм граждански кандидат, който 10 г. работи за София. Надявам се това да бъде оценено. Ангажирам се да работя за по-бързо придвижване, по-чист град, спиране на презастрояването и община, която е партньор''. Това каза кандидатът за кмет на София от ''Спаси София'' Борис Бонев по време на предизборен дебат в ефира на bTV.
Въздух и замърсяване – стратегия за справяне с трафика
‘‘Всеки ден в София се регистрират по 500 нови автомобила. Зелените светофари няма как да спрат трафика, ако липсат ринговите булеварди, които отвеждат трафика от центъра на града'', каза Бонев.
Според него най-важната мярка е бърз и редовен градски транспорт с обособени коридори и закупуване на нов подвижен състав.
‘‘Трябва да се въведе модел ‘‘замърсителят плаща‘‘ – по-замърсяващите автомобили да плащат за това‘‘, на мнение е Бонев.
Ремонти и презастрояване
Борис Бонев заяви, че екипът на ‘‘Спаси София‘‘ е безкомпромисен по отношение на качеството на ремонтите.
‘‘Да бъде повишена квалификацията на служителите в общината и да има последващ контрол, който да не бъде само на хартия, а реален. Планирам изготвянето на черен списък на фирми, които не изпълняват своите задължения за строителство в срок и качество‘‘, каза още той.
Детските градини
‘‘Да продължи строителството на детски градини по ускорен начин с изработване на типов проект, който да съкрати сроковете за изпълнение, както и търсенето на свободни терени в кварталите‘‘, заяви Бонев и допълни, че в момента СО е пасивна в това отношение.
Кръстосан огън
В частта, в която отделните кандидати си задават въпроси кандидатът за кмет на София от ВМРО Ангел Джамбазки попита Борис Бонев дали не смята, че си приписва заслуга по отношение на ремонтите в София.
‘‘Не съм твърдял, че съм направил ремонт, а твърдя, че след сигнали на ‘‘Спаси София‘‘ администрацията е реагирала и е наложила глоби‘‘, отговори от своя страна Бонев.
Той припомни, че след разследване на ‘‘Спаси София‘‘ зам.-кметът по транспорта Евгени Крусев си подаде оставката и в момента е обвиняем по проверка за ремонта на ‘‘Графа‘‘ и допълни, че когато имаше необходимост от промяна на националната наредба, за да бъдат възможни бус лентите в София, администрацията инициира тази промяна.
Още по темата:
Арх. Игнатов: Знам какво да направя, за да имаме тротоари, паркове и транспорт
Манолова: Гласувайте за промяната, за да не гледате бетон и да не дишате мръсен въздух
Фандъкова: София не се нуждае от хаос и експерименти, а от стабилност и развитие
Джамбазки: Изберете ВМРО, ако искате град без цигански катуни и каруци
Добави коментар