А1 продължава с кампанията за дигитална солидарност

12:34, 20 мар 20 25 2163 Шрифт:
Цветилена Симеонова Редактор: Цветилена Симеонова

В условията на продължаващата извънредна ситуация от А1 започнаха нови инициативи, насочени към подпомагане на клиентите на компанията. На фокус този път са децата, които не могат да посещават училище, хората, които трябва да работят от вкъщи, и българите, които в момента се намират в роуминг, извън територията на страната, съобщиха от А1.

А1 подарява 10 000 МВ мобилен интернет на своите клиенти на мобилни услуги

Кризата наложи още по-широко приложение на технологии за дистанционно онлайн обучение. А1 ще осигури безплатен трафик към популярната платформа с видео уроци Уча.се, за да стимулира дигиталното образование. Безплатният трафик ще важи за частни клиенти на А1, които имат включен мобилен интернет и за клиенти на услугата Net Box от А1. По този начин видео уроците на Уча.се няма да черпят от включените в плановете обеми на максимална скорост.

На българите в чужбина А1 подарява 1000 MВ мобилен интернет в роуминг в Европейския съюз. Клиентите на абонаментен план ще получат информационен SMS за кампанията. За да ги активират, трябва да отговорят на този SMS с текст OK. Абонатите, които се намират извън ЕС, ще получат 50 безплатни минути за разговори. Активацията на този пакет ще се случва отново с потвърдителен SMS. Валидността на допълнителните мегабайти и минути е 30 дни, като времето започва да тече след получаването на информационния SMS за кампанията. Клиентите на А1 в роуминг могат да очакват уведомителните SMS от началото на следващата седмица.

А1 продължават да приемат клиенти, но с променено работно време

За да помогне на клиентите да продължат работа в домашни условия, А1 разшири обхвата на своята кампания за дигитална солидарност с предложение за безплатен достъп до решението за видео конференции Eyeson. Решението Eyeson е стабилно и лесно за настройване и използване, и ще бъде безплатно до края на месец юни.

Eyeson се хоства във високотехнологичния център за данни на А1 в София на облачната инфраструктура Exoscale. Услугата позволява провеждане на онлайн конференции с до 100 участници и създаване на до 5 host-а (домакини) на web-конферентни връзки. Клиентите могат да се регистрират със свой имейл адрес, профил във Facebook или Google, както и да използват решението на мобилно устройство. Web-конференциите работят чрез връзка през браузър, без да се налага изтегляне на приложение. Сред функционалностите на решението е също и възможността за стрийминг на живо в YouTube и Facebook, както и вмъкване на Gif и статични изображения по време на активна сесия.

А1 дари на УМБАЛ „Александровска“ пет дихателни апарата

Сигурността на данните, разменени по време на видео разговорите, е гарантирана, тъй като видеоконференцията работи безопасно и сигурно на европейското облачно решение Exoscale в сертифициран център за данни на А1 България в София, който отговаря на всички изисквания на GDPR регулацията.

От А1 съветват клиентите да се възползват от различните онлайн канали за обслужване, вместо да посещават физически магазини. За да бъдат подкрепени хората, които сега прекарват повече време по домовете си, А1 предостави достъп до 200+ канала на своите абонати на ТВ услуги безплатно. Също така, потребителите на мобилни услуги бяха зарадвани с бонус от 10 000 МВ мобилен интернет на максимална скорост.

 

TOPNOVINI.BG призовава за дисциплинирано и отговорно поведение пред изпитанието COVID-19. Да се обединим около каузата да запазим живота и здравето на най-близките си.
#ОстаниВкъщи - спаси човешки живот!

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама