В Ленинградска област, където също е въведена задължителна ваксинация на определени групи служители, решават да бъдат креативни в популяризирането на кампанията за ваксинация.
Домът на народното изкуство на Ленинградска област призова културните институции и творческите групи да излязат с детайли в подкрепа на ваксинацията и да запишат представянето си на видео, пише „Бумага“.
Видеоклиповете ще се търсят в социалните мрежи с помощта на хаштаг #Да пробиемДа се ваксинираме. „Препоръчително е да се снима на улицата и с народни носии“, цитира изданието желанието на организаторите.
Маска ще показва дали носещият е заразен
В проекта вече са участвали служители на самия Дом на народното изкуство, както и на Вепския фолклорен център и Парка за култура и отдих в град Сланци. В първото видео момиче в народна носия пее: „Ходя с маска, хвърлям поглед към момчетата – те в отговор ми викат: покажи сертификат!“
Междувременно на московчани им беше предложено да си правят временни татуировки с QR код. Проектът стартира от голяма мрежа за доставка на храна и един от салоните за татуировки. „Има шест варианта за проектиране на вашия QR код, така че всеки да може да избере скица за себе си“, се казва в изявлението на салона.
Оттам обясниха, че искат да намалят изнервената ситуация, свързана с избухването на COVID-19 през юни и новите забрани, а именно с прехвърлянето на влизането във всички ресторанти и барове в Москва към система с QR кодове (могат да влизат само клиенти, които са ваксинирани или които имат са били болни преди не повече от шест месеца), пише БГНЕС.
„И в същото време да се разнообрази и направи по-интересен процесът с представянето на QR кодове в заведенията на града“, се казва в съобщението на проекта. Каталогът с рисунки е публикуван на уебсайта на салона. Оттам твърдят, че татуировката ще издържи две седмици.
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
Добави коментар