Lidl България бе отличена като „Работодател на публиката“ за втора поредна година в наградите за най-добър работодател Career Show Awards 2021.
Това е най-оспорваната и ценна категория, защото определящ в нея е вотът на публиката. Именно тя оцени Lidl България като най-добър работодател в конкуренция с над 80 български и международни компании от различни сфери, взели участие в надпреварата. Веригата спечели първо място и в категорията „Стратегия за участие в събития“, както и две сребърни награди в категориите „Най-добър работодател в FMCG сектора“ и Employer branding стратегия.
Career Show Awards e ежегоден конкурс, който отличава водещи практики в човешките ресурси и работодателската марка. Тази година бяха подадени над 340 кандидатури, оценени от престижно жури от професионалисти в различни области.
„Изключително се радваме, че за втора поредна година получаваме най-значимата оценка – признанието на публиката. В Lidl България вярваме, че основната мисия на добрия работодател е да се грижи за своите служители – да създава за тях среда, в която се чувстват ценени, спокойни и мотивирани да вървят напред. Тази и останалите награди от Career Show Awards са доказателство, че усилията ни се оценяват от хората, което ни мотивира още повече да продължаваме да следваме тази посока“, коментира Катерина Шопова, директор Човешки ресурси в компанията.
Вече повече от 10 години Lidl България не спира да се грижи за своите над 3300 служители. Компанията следва култура на доверие и уважение към приноса на всеки, като едновременно с това осигурява на служителите си сигурност и стабилност, възможности за развитие и мотивираща работна среда.
Освен множеството престижни награди, другите ясни измерители за това са цифрите. Според вътрешното проучване „Пулсът на Lidl“, което веригата регулярно провежда, удовлетвореността на служителите е близо 90% (за 2019 г.). Към края на 2020 г. над 70% от мениджърите на филиали са се издигнали вътрешно, а всеки 5-и служител е с развитие по хоризонтала или вертикала. Близо 40% от хората работят в компанията повече от 5 години, което е още един знак за изграденото доверие и лоялност. Не на последно място е и възнаграждението, което е сред ключовите фактори за удовлетвореност. В Lidl България то е 52% над средното за страната и 72% над средното за сектора (по данни на ИПИ и оценката „Ефектът Lidl“ за 2019 година).
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
Добави коментар