Електрохолд е новото име на дружествата на ЧЕЗ в България. Ръководството представи своята визия за бъдещето, нови лога и имена. Ребрандирането е последната крачка в процеса на придобиването на дружествата на чешката ЧЕЗ Груп България от Еврохолд България през юли 2021 г.
Седемте дружества, които бяха придобити, са с нови имена. В групата Електрохолд влизат – ЕРМ Запад (преди ЧЕЗ Разпределение), Електрохолд Продажби и Електрохолд Трейд (преди ЧЕЗ Електро България и ЧЕЗ Трейд България), ВЕИ (Фри Енерджи Проджект Орешец и Бара Груп), Електрохолд България (преди ЧЕЗ България) и Електрохолд ИКТ (дружеството за осигуряване на споделени услуги).
Основните дружества в групата са Електрохолд Трейд, което ще работи на пазара на едро и на балансиращия пазар, и Електрохолд Продажби – за домакинствата. Като и двете ще развиват енергоспестяващи услуги, напр. фотоволтаични паркове, фотоволтаици на покривите и др.
„Ставайки част от Еврохолд сме стабилни финансово. Зад гърба си имаме финансово силна „майка“. В тези времена е важно да имаме достатъчно ресурси да финансираме доставката на ток на нашите клиенти“, заяви главният изпълнителен директор Карел Карл.
Логото на Електрохолд показва приемственост, като запазва оранжевия цвят на ЧЕЗ. „Оранжевият цвят като символ на уют, топлина и позитивна енергия“. Включено е и сивото, като символ на „стабилност и технологии“.
Териториално разширяване, модернизация и близост до клиентите
„Ще се развиваме в територии, където до момента не сме били толкова силни – Южна и Северна България. Ще бъдат отворени нови офиси във Варна, Бургас и Пловдив“, обяви Карл.
През последните 5-6 години са инвестирани средно 100 млн. лева годишно за разширяване, дигитализация, автоматизация и модернизация на мрежата, като амбицията е тези процеси да продължат. „Това ни позволява да доставим качествена услуга, да реагираме по-бързо при повреда. И в бъдеще да можем да се справим със всички предизвикателства в развитието на зелените технологии, разширяване на ВЕИ и повече зелени производители. Мрежата да е готова и за повече зарядни за е-коли“.
„Единственият път да излезем от тази криза е тоталната електрификация. Да постигнем целта за намаляване на емисиите и да заместим природния газ. Затова мрежата трябва да се дигитализира“, коментира главният изпълнителен директор.
Водят се разговори с институциите Електрохолд да се възползва от възможностите за финансиране на зелени проекти от европейските фондове. „Това е пътят да постигнем по-рано умна мрежа, без това да доведе до увеличение на цената за крайния потребител“, категоричен е Карел Карл.
„Продължаваме да работим по дигитализацията на нашите услуги. В момента 80% от услугите на Електрохолд Продажби към крайните клиенти могат да се направят онлайн, без нужда да се посещават клиентските центрове“, подчерта той.
И извън България
„Мисията ни е да осигурим енергия за нашите клиенти, да въвеждаме иновативни решения, да инвестираме устойчиво и да подобряваме живота на цялото общество“, посочи Карл и изтъкна, че визията на Електрохолд е да бъде лидер не само в България, но на международния пазар.
„Крачка по крачка да растем, да станем международен играч на пазарите на Централна и Източна Европа“, каза той и даде пример с Румъния и Полша, където Еврохолд е на застрахователните пазари.
„Професионализъм, отговорност, ефективност, стабилност, доверие от клиентите, иновативност - зад всяка дума има значение, активност и проекти“, заяви още главният изпълнителен директор.
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
Добави коментар