Виртуални приемни по морето приемат сигнали за нередности от туристите

11:47, 12 юни 17 25 466 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Комисията за защита на потребителите (КЗП) e разкрила виртуалните приемни по Черноморието за сезона „Лято 2017”. Те ще бъдат полезни на туристите при проблем с място за настаняване – хотел, вила, различен тип заведения, ситуации на самия плаж, при покупки в търговските комплекси. Това съобщи председателят на КЗП Димитър Маргаритов в сутрешния блок на ТВ „Европа”. 

Виртуалните приемни представляват телефонни кабини, от които безплатно потребителите ще могат за звънят на денонощния телефон на Комисията 0700 111 22. В светлата част на деня туристите ще имат възможност да се свързват директно с регионалните офиси на КЗП и чрез тях – с екипите, които са на място. Така при подаване на жалба или сигнал ще могат да получат съдействие максимално бързо.

По Южното Черноморие такива приемни има в Слънчев бряг, Несебър, Поморие, Созопол, Приморско, Китен и Царево. Разположени са в близост до плажа или до търговски центрове. Брандирани са, за да бъдат лесно разпознаваеми от туристите. Всички устройства вече работят. Информация за точните им координати има на сайта на КЗП и в Google Maps. Приемните ще работят през целия летен сезон. За момента се предвижда те да функционират до началото на септември, но ако се окаже, че сезонът продължава, времето е хубаво, има достатъчно туристи, е възможно този период да бъде удължен.

„В рамките на работното време, когато връзката с нашите екипи е директна, говорим за минути. Когато става въпрос за нощен режим на работа, обаждането се приема и на следващия ден, още сутринта екипите ще бъдат на съответното място. Ако е необходимо, например при ограничен достъп, използваме съдействието на колегите от органите на реда”, обясни Маргаритов.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама