122 служители на Община Г. Оряховица повишиха квалификацията с близо 70 000 лв. по ОПАК
08:58, 03 авг 15
25
426
Шрифт:
Резултатите бяха отчетени от кмета инж. Добромир Добрев и екипа на проекта. За последните 2 години това е третият проект на Общината, финансиран по ОП „Административен капацитет”.
В обучението на служителите и повишаването на техните компетенции са инвестирани общо 210 хил. лв. „Проектът „Община Горна Оряховица – модерна и конкурентна администрация” е на стойност 68 734 лв. И на 100 % е финансиран по ОП „Административен капацитет”.
Целта му бе да се повиши квалификацията на 122 общински служители, те да придобият допълнителни компетентности в определянето размера на местните такси, прилагане на Административно-процесуалния кодекс, интегриран план за градско възстановяване и развитие – от подготовка към реализиране, креативно и иновативно мислене за прилагане на нови подходи в работата, стрес на работното място, организиране на работния процес, обясни” инж. Добромир Добрев.
„С изпълнението на дейностите по проекта служителите повишиха уменията си, което ще окаже положително въздействие върху качеството на работата им. В известна степен доказателство за това е присъденият на Общината Етикет за добро управление, в който бяха изследвани всички области и нива на работа в администрацията.
Резултатите и опитът ще бъдат мултиплицирани чрез предаване на информацията между общинските служители вътре в администрацията. През 2014 – 2020 г. програмата носи името „Добро управление”. Кандидатствайки с различни проекти ще наблегнем на развитието на електронните услуги и улесняване достъпа на граждани и фирми до тях”, допълни инж. Добрев.
„Повишената квалификация на служителите води до реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”, посочи Анелия Димитрова експерт в общинската администрация.
„Договорът за предоставянето на безвъзмездната финансова помощ бе сключен на 5 август 2014 г. Работата по „Община Горна Оряховица – модерна и конкурентна администрация” продължи 12 месеца. Самите обучения бяха провеждани от Института по публична администрация и от външни обучителни организации.
През следващия програмен период усилията ще бъдат насочени към електронните услуги”, уточни счетоводителят на проекта Валя Андреева.
Последни новини

Започнаха официалните продажби на новия iPhone 16е в А1
14:30, 28 фев 25 / А1
Как една дигитална агенция помага на бизнеса с образователно съдържание
18:00, 25 фев 25 / Свят
Подхванване на почвата: Как правилният избор на торове влияе на реколтата
17:50, 25 фев 25 / Свят
Добави коментар