Ники Минаж иска хората да почувстват коледната магия с нейната кампания за H&M.
34-годишната рап звезда представя себе си като майка, в тържествена реклама на модната марка H&M. Тя се надява клипа да насърчи всички по света да усетят празничния й дух.
Говорейки за списание Look, тя каза: "Иска ми се всички хора по света да почувстват същата коледна магия, която създадохме по време на тази сесия."
Но за изпълнителката на хита „Анаконда”, най-добрата част от участието в рекламата е работата й с фотографа Тим Уокър, когото тя похвали, че има "невероятна визия" за кампанията.
Ники също се радваше да снима заедно с 36-годишният актьор от „Анатомията на Грей” Джеси Уилямс, когото тя описа като "вдъхновяваща" фигура, защото е "толкова професионален и естествен" пред камерата.
Певицата продължи: "Той беше толкова професионален и естествен, че не се чувстваше, че той действително играе. Това направи преживяването толкова вдъхновяващо и толкова по-лесно за мен."
И докато Ники иска публиката да се наслаждава на фантастичната реклама, тя вярва, че и кариерата й прилича на приказка.
По-рано в интервю тя каза: "Ако трябваше да опиша последните 10 години, щях да кажа "благословени". Благословена и силно облагодетелствана съм, защото нещата, които ми се случиха, бяха неповторими.”
Добави коментар