Защо носим различно на алкохол?

17:10, 25 апр 18 / Любопитно 25 465 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Алкохолът влияе различно на различните хора. Американски психолози са открили четири основни вида пияници според начина, по който се променя поведението им.

Пияният тип Хемингуей

Алкохолът не влияе на умствените им възприятия и сякаш изтича през тях, без да им има нищо. Мисълта им продължава да тече гладко, настроението им се запазва и разсъжденията им остават все така логични. Но на финала алкохолът пак ще победи.

Смахнатият професор

Тези хора изведнъж придобиват голям кураж, започват да се чувстват особено секси и поведението им няма нищо общо със същата личност в трезвен вариант. От тази група предимно са мъже.

Мери Попинс

Този тип пияници запазват емпатията си, добродетелността си. Като цяло се държат на ниво, поне емоционално. Обикновено това са интроверти, на които е нужен малко градус, за да се развеселят и да станат разговорливи. Тук са предимно жени.

Пияният тип Хайд

Този тип е с две лица- пийне ли малко и се появява злият брат близнак . Преди употребата на алкохол те се държат като нормални представители на човешкия род, но след това се превръщат в чудовища. Склонни са към насилие.

Различните хора се напиват с различно темпо. Най-разпространеният факт е, че опияняването зависи от теглото на човека. Това е заради количеството вода, която се съдържа в човешкото тяло и която разрежда алкохола в кръвта.

Хората, които спортуват, също носят повече на пиене, защото мускулната им маса се увеличава, а мускулите задържат повече вода.

Алкохолизмът е генетичен и етнически. Според доктор Реймънд Уайт генът за произвеждане на ензими в тялото съществува в различни количества в различните раси. По този начин някои раси имат по-ниска толерантност към алкохол, отколкото други. Примерно – азиатците се напиват от една чашка, докато ние носим на алкохол.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама