Хан Соло и неговият "Хилядолетен сокол" поеха командването на филмовия боксофис в Северна Америка, но без да влязат в хиперпространството през дългия уикенд за Деня на загиналите във войните. Това сочат все още неокончателните данни, публикувани в неделя от специализираната компания "Ексибитър рилейшънс" (Exhibitor Relations), пише БГНЕС.
Новият филм от сагата "Междузвездни войни" "Соло" (Solo: A Star Wars Story) събира 101 милиона долара през този по-дълъг уикенд - четири почивни дни с последния понеделник на месец май, отбелязван в САЩ.
Такъв резултат би бил голям успех за много филми, но за последния мастодонт на "Дисни" продуцентите разчитаха на 130-150 милиона долара за тези четири дни.
В този случай 100 милиона долара за първи уикенд си е разочарование.
Добави коментар