Джоли: Пиенето на Брад стана проблем, той започна да губи възможности за Холивуд

14:20, 24 апр 19 / Любопитно 25 4123 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Разводът на Анджелина Джоли и Брад Пит разтърси целия свят. Двамата обявиха раздялата си през 2016 г, след като бяха заедно повече от 10 години и имаха двугодишен брак.

Те се запознават на снимачната площадка на "Мистър и мисис Смит" и именно този филм ги събира в живота.

Дни след като звездната двойка вече не са заедно, Брад обвинява Анджелина за развода и отрича слуховете, че малтретира децата, когато пие алкохол.

Красавицата избягва медийното пространство, но преди няколко дни даде интервю, в което говори за здравословното си състояние, проблемите и развода с един от най-желаните мъже на планетата.

"През целия си живот бях вманиачена да се грижа за тялото си. Заради Холивуд трябваше да изглеждам добре и млада в същото време. През последните 20 години пътувах по света, приемах био продукти и лекарства за отслабване. Аз също пуснах собствена линия лекарства за отслабване. В тях са най-добрите и най-търсените съставки в света, а цените са достъпни за всички. Наричат се "Кето Пюр", а в управление на марката са включени само и единствено жени. Работя с едни от най-успешните дерматолози и учени в света, за да постигнем най-добрите резултати", споделя 43-годишната актриса, пише вестник "24 часа".

"Връзката ни с Брад никога не е била черно-бяла. Има десетки неща, които ние двамата не можем да видим с очите си. Различията в отглеждането на децата в крайна сметка ни принуди да се разделим. Пиенето му стана проблем и той започна да губи ценни възможности за работа в Холивуд. Той дори беше ревнив, че не му бях позволила да популяризира "Кето Пюр". Но в крайна сметка той е баща на децата ми, тъй че няма да каже много неща", допълва Анджи.

"От самото началото бяхме наясно, че "Кето Пюр" ще е изцяло мой проект. Исках да ръководя бизнес, който е създаден от жени, а той се чувстваше изоставен от този факт още от първия ден, когато стартира линията. Той много добре знае колко съм вкопчена в загубата на тегло и влагам цялота си сърце и душа в този продукт, за да го направя перфектен", добавя Анджелина.

"Успяваме да запазим ниска цена, тъй като продаваме онлайн. Също така успяваме да продаваме в над 72 държави поради популярността и търсенето", казва още тя.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама