Популярни лица започнаха кампания в социалните мрежи в подкрепа на морския ни туризъм. Инициативата #роднотоМоренеедемоде за часове събра редица последователи от музикалната и театралната сцена и малкия екран, общественици, политици и много граждани, предадe ''24 часа''.
Те показват в профилите си красивите места по българското крайбрежие на Черно море, както и доказват, че избират страната за своята почивка. Първи в кампанията се включи актьорът и режисьор Ники Илиев. Той публикува в социалната мрежа своя снимка, с която се е отбелязал на къмпинг „Градина“, а надписът към нея гласи: „Кадър от филма @the_reunion_movie. За снимките, на който избрахме нашето море. В подкрепа на кампанията #роднотоМОРЕнеедемоде“.
Част от инициативата стана и Башар Рахал. В профила си той добави снимка от родното крайбрежие и текст: „Атия. Пак на мореее. В подкрепа на кампанията #роднотомореНЕедемоде“.
Певицата Йоана Драгнева, която очаква първото си дете също подкрепи кампанията. Тя е сред смелите бъдещи майки и посрещна началото на деветия месец на морето, като добави и снимка от Златни пясъци с послание „Красиво е, нали? Включвам се и аз в кампанията #роднотоморенеедемоде, защото България е красива!“.
Нейният колега Орлин Павлов се присъедини към инициативата със своя снимка от плажа, към която е добавил текст „Аз си го обичам! #роднотоМОРЕнеедемоде“, емотикона на сърце и локацията – Арапя.
Снимки с послание, че се присъединява към инициативата добави и Димитър Тодоранов. Не нея той е заедно със Западно- и Средноевропейският митрополит Антоний и кмета на Царево Георги Лапчев. Митрополит Антоний публикува и клип на красивото ни Черноморие. Народният представител Галя Желязкова публикува своя снимка, с послание „#роднотоморенеедемоде #АзОбичамБургас #ЧерноМоре #Лято2к19 Бургас“.
Хаштагът на инициативата се появява масово и на профилите на много граждани, които са на плаж и почивка по родното крайбрежие. Така чрез позитивни послания сънародниците ни се обявяват срещу опити за охулване на българските курорти.
Добави коментар