Кайли Дженър ще продаде по-голямата част от козметичната си компания за 600 милиона долара. Марката на 22-годишната модна икона, включително Kylie Cosmetics и Kylie Skin, ще бъде контролирана от модния гигант Coty.
Сп. „Форбс” съобщи, че компанията на Дженър е реализирала 360 милиона долара продажби през 2018 г., което я направи най-младият милиардер досега.
Председателят на борда на Coty нарече Кайли „икона на модерността, с невероятно усещане към потребителя за красотата“. Нейното онлайн влияние е толкова мощно, че тя намали пазарната стойност на Snapchat с 1,3 милиарда долара, когато туитира, че не използва вече приложението.
Продуктите на Kylie Cosmetics се предлагат в 1163 магазина за красота в САЩ. Риалити звездата стартира марката си през 2015 г. с линия червила и оттогава се разширява с производство на гримове и продукти за грижа за кожата.
Въпреки че е най-младата, Кайли реализира най-високите печалби в семейство Кардашиян.
Coty, която притежава марки като Burberry и Hugo Boss, ще има 51% дял в компанията. В изявление на компанията се казва, че сделката ще бъде приключена през 2020 г.
Добави коментар