Рекламната компания "Шираз инкорпорейтед", която "създала" глобалната звезда Ким Кардашиян, работи с "най-близкото обкръжение" на принц Хари и Меган Маркъл, пише "Ню Йорк пост", цитиран от БГНЕС.
Целта на компанията е да превърне британския благородник и съпругата му в "мултимилиардна марка".
"Шираз" приема заявки на компании за присъствие на принц Хари и Меган Маркъл, както и искания за реклама от тяхна страна", казват от рекламната агенция.
Бъкингамският дворец настоя, че "категорично не е вярно", че "Шираз" представляват Хари и Меган.
Въпреки това компанията не свали обявата си от социалните мрежи, а собственикът й Шираз Хасан каза, че работи директно с "близки на херцогинята на Съсекс". "Не забравяйте, че тя беше холивудска актриса преди да стане принцеса", казва Хасан в Twitter.
Според пи ар гуруто, той вече приемал оферти до 3,5 милиона долара за Хари и Меган, които били готови "да играят играта", а бившата актриса планирала да прекара лятото на 2020 г. в Лос Анджелис.
"Ще я направим 100 пъти по-голяма от Ким Кардашиян. Ние сме тези, които създадоха Ким", казва Шираз Хасан, който се хвали, че Дженифър Лопес и Парис Хилтън са негови клиенти.
"Казвам ви, ще създадем от тях многомилионна марка. Само гледайте", настоява Хасан пред радио в Дубай.
За това, че Шираз Хасан работи със звезди от шоубизнеса се разбра, когато Линдзи Лоън по погрешка публикува в социалните мрежи инструкции от пи ар експерта как да се изявява в Twitter.
Добави коментар