Готови сме с мобилното приложение на контактния център на Столична община. „Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ може да се изтегли безплатно през Google play и App Store и е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация. Това съобщи кметът на София Йорданка Фандъкова във Facebook.
Обсъждат безплатното паркиране в столицата да продължи и след 12 април
С приложението можете да изпращате сигнали, включително и такива за нарушение на противоепидемичните мерки на територията на община. За тях е създадена специална секция „COVID-19“. През приложението могат да се подават и заявления за доброволческа дейност в борбата с вируса, която е активна през Desktop версията.
Столичният градски транспорт с ново разписание
„В края на 2014 г. създадохме Контактният център на Столична община, през който се подават сигнали от неспешен характер, писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация и др. От тогава през него са подадени над 197 хил. сигнала“, посочи Фандъкова.
Контактният център работи денонощно, като сигнали могат да се подават и на телефон 0700 17 310. Всеки сигнал се регистрира официално с номер и обработването и отговора му могат да се следят от подателя.
TOPNOVINI.BG призовава за дисциплинирано и отговорно поведение пред изпитанието COVID-19. Да се обединим около каузата да запазим живота и здравето на най-близките си.
#ОстаниВкъщи - спаси човешки живот!
Добави коментар