Хартиеният билет от 2 лева, който се продава от шофьорите в столичния градски транспорт се валидира само под ъгъл и на разстояние от 3-4 см от валидатора. Това е единственото положние, при което четецът може да възприеме QR кода на билета. Това става ясно от видео, което Центърът за градска мобилност в София публикува във Facebook.
„От 1 януари водачите продават нов вид билети.Те са на цена от 2 лева и важат само за конкретното пътуване. Билетът от водача може да е ценен образец с QR-код и за да е валиден, трябва да сканирате QR-кода. Как? Задръжте билета под лек наклон, на около 3-4 см от QR-четеца, докато на валидатора се покаже надпис „Валидна карта“, придружен със зелен светлинен сигнал. Билетът от водача може да е издаден и под формата на фискален бон от фискално устройство. В този случай не е необходима допълнителна валидация. Просто го взимате и пътувате“, поясняват от ЦГМ.
Видеото с инструкциите се появяви, след като пътници сигнализираха, че има проблеми с чекирането на точно този превозен документ.
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
здравейте на всички и на всички честита нова 2023 година.
За всички ваши финансови нужди за реализацията на вашите различни проекти, нашата международна финансова институция е специализирана в международни заемни споразумения за инвестиции във всички сектори на дейност, както и лични финансови нужди.
Ние предлагаме услуги от 5 000 евро до сума от 5 000 000 евро, нетният лихвен процент е 2% годишно за всички ваши нужди, свържете се с нас по имейл.
имейл: [email protected]
Трябва ли да си носим тратспортир и линийка за да се мери наклона на ъгъла и разстоянието? Каква е тази глупост, която измислиха умните глави от СОС и ЦГМ. Да си направят така валидаторите, че като докоснеш билета той да се валидира. А има и един основен принцип, че когато една система работи добре, тя не се пипа за дане се развали. Сега като системата е развалена, трудно ще се оправи, даже това е невъзможно, докато не се върне старата класическа система.